wtorek, 14 lutego 2012

O smaklicku

Smaklick nie jest typowym blogiem kulinarnym, gdzie zamieszczam przepisy. To blog o podróżach kulinarnych, restauracjach od frontu i od kuchni,  szefach kuchni, kucharzach i pracownikach gastronomii. Rozkładam na części pierwsze tajemnice biznesu gastronomicznego. Pracuję nad odkryciem, co jest gwarantem sukcesu każdej restauracji. 

Smaklick to moje życiowe pasje zamknięte w jednym projekcie. Nazwa bloga to nieprzypadkowy dwuznacznik. Połączenie polskiego SMAK, angielskiego LICK, po to by uzyskać niderlandzkie brzmienie SMAKLICK. Smakelijk, czyli po niderlandzku smacznego.

Smaklick opowiada o delicjach tego świata. To miejsce dla odważnych pasjonatów próbowania, smakowania, kosztowania. W restauracyjnym menu szukam inwencji, osobowości kucharza, pasji właściciela, świetnej jakości, kreatywności i zachwytów. Tam gdzie jadam, chcę poczuć, że ktoś chce mnie dobrze nakarmić, a nie otruć albo zaoszczędzić.
Jem za swoje pieniądze. Piszę to co myślę i co w moim odczuciu może pomóc w sprawniejszym funkcjonowaniu restauracji. W swoich ocenach jestem życzliwa, ale jednocześnie krytyczna. Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeżeli korzystam z innych zdjęć- jest to zaznaczone w podpisie.

Dziękuję za odwiedzenie strony. Jeżeli chcesz mnie o coś zapytać albo nawiązać współpracę, napisz:

smak@smaklick.com


*Więcej o blogu w Intro.

via:
fatkidatcamp.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz